Коли Ви не можете підключитись до Інтернету, операційна система вказує на певні помилки.
Типові помилки:
Помилка: 691
– виникає у двох випадках: 1) Недостатній баланс грошей на рахунку – відповідно, аби вирішити цю проблему, потрібно поповнити рахунок. 2) Неправильно введений логін або пароль – навіть якщо Ви ніби все правильно ввели (або у Вас автоматичне запам’ятовування вхідних даних), зітріть у відповідних полях і логін(!), і пароль та введіть все заново.
Помилка: 678
– технічна помилка. В такому разі потрібно зателефонувати за номером (095) 406-40-46, пояснити суть проблеми і Вашу заявку приймуть, після чого майстри з Вами сконтактуються самі.
Помилка: 769
– у Вас відсутнє з’єднання з локальною мережею. Відповідно, щоб таке з’єднання активувати, слід поставити програмне забезпечення для мережевої карти або просто увімкнути її(у більшості випадків).
Помилка:651
– Причиною може бути внутрiшня помилка модему, некоректно встановленi драйвера, мережевий кабель не під’єднано/під’єднано не надійно. В такому разі потрібно зателефонувати за номером (095) 406-40-46 або 90-21-93, пояснити суть проблеми і Вашу заявку приймуть, після чого майстри з Вами сконтактуються самі.