Загальні положення

Загальні положення

Усі матеріали та технічні засоби(кабель, роз’єми, тощо), що були використані при підключенні, залишаються у власності провайдера крім тих, що придбались окремо та на які оформлена видаткова накладна

1.Підключення у багатоквартирному будинку (вита пара)
В вартість підлючення входить проведення робіт по підключенню кінцевого обладнання клієнта до розподільного вузла провайдера із застосування кабеля вита пара, а також налаштування кінцевого обладнання абонента для підключення до мережі Internet, роз’яснення правил корисування та управління послугою. При потребі безкоштовно здійснюється налаштування Skype, реєстрація електронної пошти та реєстрація в соціальних мережах, встановлення антивірусної програми. Домашнє підключення здійснюється тільки в житлових приміщеннях за фактичною адресою проживання користувача. Підключення здійснюється протягом 3-5 робочих днів з моменту подання клієнтом заявки на підключення. Передоплата не потрібна. Заявку на підключення можна залишити зателефонувавши або завітавши до нашого офісу. При підключенні спеціаліст повинен видати абоненту розрахункову квитанцію.

Якщо при підключенні потрібно прокласти додатковий кабель (наприклад від маршрутизатора до комп’ютера), чи укласти кабель в плінтус, або підбивати його, то така робота здійснюється за окрему плату.
2. Підключення приватного будинку (вита пара)
Підключення приватного будинку здійснюється так само, як і підключення багатоповерхового будинку, за умови наявності технічної можливості(відстань від комп’ютера клієнта до порта включення не повинна перевищувати 120 метрів).
3. Корпоративне підключення (вита пара)
Корпоративне підключення виконується при підключенні офісів, фірм, підприємств, організацій, підприємців. Перед підключенням необхідно укласти договір між провайдером та суб’єктом підприємницької діяльності та внести передоплату згідно договору. Термін підключення 5-15 робочих днів або за домовленістю.
4. Домашнє підключення за допомогою волоконно-оптичного кабеля
В вартість підлючення входить вартість проведення робіт по підключенню кінцевого обладнання клієнта до розподільного вузла провайдера за допомогою волоконно-оптичного кабеля, а також налаштування кінцевого обладнання абонента для підключення до мережі Internet та роз’яснення правил корисування та управління послугою. При потребі безкоштовно здійснюється налаштування Skype, реєстрація електронної пошти та реєстрація в соціальних мережах, встановлення антивірусної програми. Домашнє підключення здійснюється тільки в житлових приміщеннях за фактичною адресою проживання користувача. Таке підключення здійснюється протягом 20 робочих днів з моменту внесення клієнтом передоплати. Заявку на підключення можна залишити, завітавши до нашого офісу, де здійснюється розрахунок вартості підключення згідно діючих тарифів. При розміщенні заявки клієнт повинен внести передоплату в розмірі половини розрахованої вартості підключення.
Якщо при підключенні потрібно прокласти додатковий кабель (наприклад від маршрутизатора до комп’ютера) чи укласти кабель в плінтус, або підбивати його, то така робота здійснюється за окрему плату.

 

5. Корпоративне підключення з використанням волоконно-оптичного кабеля
Корпоративне підключення виконується при підключенні офісів, фірм, підприємств, організацій, підприємців та ін. Перед підключенням необхідно укласти договір між провайдером та суб’єктом підприємницької діяльності та внести передоплату згідно договору. При розміщенні в офісі заявки суб’єкт повинен внести передоплату в розмірі половини розрахованої вартості підключення. Термін підключення до 20 робочих днів.
8. Виклик спеціаліста додому
Виклик спеціаліста додому передбачає: налаштування підключення до інтернету, налаштування маршрутизаторів, перевірка швидкості зв’язку, заміна конектора, мережевих карт, зміна пароля та консультацію. Абонент сплачує 30 грн. за кожну неповну годину роботи спеціаліста та плюс 30 гривень за кожну додаткову годину.Увага! Клієнт не оплачує виклик додому якщо проблема виникла зі сторони провайдера (розірваний кабель на вулиці, непрацююче обладнання провайдера). Такі роботи здійснюются безкоштовно. В інших випадках спеціаліст повинен видати абоненту розрахункову квитанцію.

Login